Vis enkelt innlegg
Gammel 11-01-05, 13:20   #14
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av MHM

Egentlig er jeg for å trene to og to øvelser: 10 biceps + 10 triceps, liten pause, 10 biceps + 10 triceps. Hva synes du om det?

Dette er måten jeg trener på også - og har blitt anbefalt av veilederen på treningssenteret jeg går på. Han jobber spesielt med rehabilitering og opptrening av idrettsutøvere etter skader - særdeles sympatisk og flink. Men jeg har blitt anbefalt å kombinere to øvelser som trener forskjellige muskelgrupper - for da trenger jeg egentlig ikke pause i mellom heller. F.eks. trener jeg triceps + ytterside lår, mage + øvre rygg osv. Da får jo den ene muskelgruppen pause mens en annen trener. Veldig gunstig hvis man ikke har så mye tid til rådighet - og jeg blir mer sliten av å trene sånn. Sånn godt sliten vettu.

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat