Vis enkelt innlegg
Gammel 17-03-16, 19:42   #24
Colt-pixy
Seniormedlem
 
Colt-pixy sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2012
Hvor: Bergen
Alder: 34
Innlegg: 797
Colt-pixy er et fyrlysColt-pixy er et fyrlysColt-pixy er et fyrlysColt-pixy er et fyrlysColt-pixy er et fyrlysColt-pixy er et fyrlys

Sv: 17. mai-utfordringen

Jeg kjøpte den hos Lavkarbohelse og da en uke på boost-menyen deres. Der er det max 10karb per dag og du får veiledning. De har også andre menyer du kan kjøpe, da med eller uten oppfølgning i alt fra 1 til 4 uker.

Min meny består av tre måltider hverdag, jeg spiser som regel bare to og har da i noe av det måltidet jeg ikke spiser i de to andre. Dette er mest fordi jeg ikke spiser frokost og spiser heller lunsjen min når jeg kommer på jobb. Jeg spiser så middag når jeg kommer hjem. Av og til har jeg noe snacks jeg spiser på kveldstid.

Av selve måltidene er det fisk, kjøtt, egg og salater det går i. Jeg har likt det meste, og jeg er litt spesiell i matveien. Det er enkelt å lage, jeg bruker minimalt med tid på det noe som er veldig positivt.

De er også veldig flinke til å svare på spørsmål du har, du får med ett dokument som viser hva du kan bytte protein kildene dine med hvis det er noe du ikke skulle like.

Jeg er veldig fornøyd og kommer nok til å kjøpe flere menyer derfra.

__________________


Colt-pixy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat