Vis enkelt innlegg
Gammel 12-04-11, 01:27   #50
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Joddråper (Lugol's oppløsning)

Det første jeg gjorde var jo å lese opp alle symptomene mine som jeg hadde med i notatet jeg har skrevet på over lengre tid, og han noterte han også, og alt var kosher til jeg tok fram de aller nyeste prøverresultatene mine. Men men. Jeg tar en ting om gangen!

Jeg ble jo ikke lei meg, da. Det var mer det at det liksom var en sånn speiling. Jeg vet jo etterhvert litt om temaet, men å få det så nært innpå seg krydra med noe av den samme frustrasjonen, og få del i en så nærliggende historie, ikke minst det anektotiske -som nok var det som fikk tårene til å trille litt. Nå skal det sies at jeg er lettrørt, og jeg har alt grått til en dokumentar om elefantbarnehager i Afrika på NRK nett-tv tidligere i dag ...

Jeg har notert opp scintografi på innkallelsen min, så jeg kan spørre om det når jeg kommer dit!
Skal sove snart. Sove er jeg god på! Jeg kan sove til kuene kommer hjem, men det er vel snart på tide å løsrive seg og gå til sengs. Jeg skal på Nav og rette opp i litt rot og drikke kaffe med en pen mann i morgen, så jeg trenger en full natt!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat