Vis enkelt innlegg
Gammel 13-05-13, 14:29   #3
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Utflod etter p-pilleslutt

Opprinnelig lagt inn av Imse, her.

Høres ut som om kroppen forbereder seg på eggløsning, men ikke får det til..

Jeg husker ikke utfloden når jeg slutten på ringen i høst, men jeg fikk mensen til omtrent ventet tid og har hatt regelmessige sykluser siden da. Jeg temper og sjekker slim nå. Så jeg vet jo når jeg har eggløsning. I allefall ikke noe kluss med ketogen kost og mine sykluser. De er korte slik de var før( men 14dagers lutealfase).

Håper noen andre har erfaring og kan svare deg.

Har tenkt tanken at det var noe eggløsningsforberedelser, men tar litt vel lang tid syns jeg - og så kom det litt tidlig hvis jeg skal sammenligne med sist jeg sluttet på pillen. Da gikk det 8 måneder før mens kom Nå er det så mange år siden så jeg husker ikke hvordan utfloden var i den perioden.

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat