Vis enkelt innlegg
Gammel 05-08-13, 06:17   #15
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbo kan gi jernmangel!

Opprinnelig lagt inn av BenteR, her.

Mitt beste råd er og invitere kritikerne på mat og la dem med egne øyne se hva vi spiser, lukte på maten, sikle på maten og til slutt spise maten. Etterpå spør jeg om de mente maten min var vond og feit og ekkel.
Ingen har så langt hatt noe og protestere på, men flere har fått med seg oppskrifter.

Jepp, jeg har ikke hatt en misfornøyd gjest så langt. Bortsett fra en som har levd veldig fettfattig hele livet (fordi mora er helsefrik og trodde at det var sunt) som fikk magesjau etter et stort måltid med min fettrike mat, hehe. Han likte maten da, og det var ikke sånn han trodde lavkarbo var, så han fikk seg en liten vekker. Men det ble litt kraftig for kroppen hans å gå fra veldig fettfattig til LCHF. Han måtte tatt det gradvis... Han klarte ikke å fordøye så mye fett.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat