Vis enkelt innlegg
Gammel 05-03-10, 17:21   #24
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Barn og søtningsstoff

Somaya, sukrin er nok langt bedre enn fruktose.

Jeg husker vi hadde sånne gule små tupperwarebokser, de fylte mamma opp med potetgull, og så delte hun opp ruter med melkesjokolade over, og vi fikk hvert vårt glass brus. Store glass vel å merke. Husker fortsatt jeg syntes det var godt med saltet fra potetgullet på sjokoladen. Det var før det fantes sånne lørdagsgodtposer. Og så hadde jeg agurk i colaen. Mamma lagde pizza i langpanne med verdens tjukkeste bunn og kjøttdeig som nesten var kokt under et gigantlag med ost . Sånn var det hver lørdag hjemme hos oss på det glade åttitall!
Ellers var det en spesiell sjokoladekake mamma lagde til alle merkedager. F.eks den åttende januar hvert år ble den pyntet med Elvis og antall år han skulle ha vært om han levde i non stop . Det var ikke spesielle restriksjoner på sånt noe, men jeg kan ikke huske at vi var så opptatt av det da jeg vokste opp.
Det var først da jeg la på meg sinnsykt mye i elleve- tolvårsalderen at det ble så mye mas rundt godteri og mat.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat