Vis enkelt innlegg
Gammel 31-07-05, 23:47   #15
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Har du hatt "blæris" mange ganger så kan du være riktig uheldig og ikke oppdage det før du (unnskyld uttrykket) tisser blod. DA har det gått litt vel langt. Var plaget mye før (da jeg hadde mann som rota mye med andre damer og dro hjem ukjente bakterier), men etter at jeg kvitta meg med den mannen forsvant blærebetendelsene også. Nå er det bare en skjelden gang. Men allikevel hadde det gått til nyrebekkenbetendelse sist jeg hadde det. (stressrelatert mente legen). Merka ingenting jeg, før jeg blei skikkelig sjuk ! Huffameg. Det er nifse greier. Akupunktur og fotsoneterapidamen min, Ting, hun sier om blærebetendelse og isjas "boka ulltosa" - bruke ulltruse...... neeeei, tror ikke det nei. Måtte gå med ullunderbukser da jeg var liten og det var pyyyyyyyyyton !

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat