Vis enkelt innlegg
Gammel 07-01-11, 20:41   #41
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Fedon Lindberg-brød på Rema 1000

Forøvrig; beklager at jeg kupper tråden med dette, men; Å lykkes med noe, det være seg uansett om det er slankekur, livsstilsendring eller ellers i livet handler litt om den mentale innstillinga man har.

Om man går inn i en livsstilsendring med holdninga om at "jeg kommer aldri til å klare dette", eller "jeg er nødt til å ha brød/potet" så sier det seg selv at det kommer til å bli tungt og relativt vanskelig å gjennomføre.

Nå får det jo være helt opp til deg om du vil spise brød, potet og pasta. Men istede for å si at "jeg MÅ ha brød og jeg elsker poteten min og "bare grønnsaker" som tilbehør" så kan du jo heller prøve ut og se hvordan det går uten. Det vil jo også utfordre tankegangen din litt. Blir kanskje til og med lettere å ligge unna usunne ting som sjokolade f.eks.

__________________

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat