Vis enkelt innlegg
Gammel 08-12-12, 03:53   #403
Tante TI
Seniormedlem
 
Tante TI sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Alder: 73
Innlegg: 1.590
Tante TI begynner å bli godt kjentTante TI begynner å bli godt kjentTante TI begynner å bli godt kjentTante TI begynner å bli godt kjentTante TI begynner å bli godt kjentTante TI begynner å bli godt kjent

Sv: Veietråd våren 2011

Kattinka, hei på deg og velkommen!
Jeg gikk på Skaldeman 50+ og heller til den enda, men jeg er ikke så restriktiv nå som jeg var det første året. Særlig nå i høst har jeg slakket veldig av fordi jeg har vært på en lang utenlandstur med til dels dårlige muligheter for skikelig lavkarbomat.
Og du har helt rett, 50+ er fakiren.

Det er ganske mye vanskeligere å ta av når det er mindre igjen. Men som du også sier, det ER storartet når man vet at man har gått ned 10-20-30 kilo eller mer.
Jeg vil så gjerne ned ca. 10 kilo til selv om jeg regner med at jeg kommer til å veie bar 5 kilo mindre egentlig. - Mange går visst opp igjen litt når de stabiliserer, og da har jeg de fem å gå på...

Når jeg ser meg i speilet er jeg ganske fornøyd, men jeg er livredd for å gå opp igjen. Greit å ikke gå så mye ned, bare ikke opp!!!

Ha en fin desember!

__________________
En kunne nok bli hjulpet av med sine feil om man ikke trivdes med dem. (Dronning Kristina)
Tante TI er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat