Vis enkelt innlegg
Gammel 13-12-10, 17:39   #2
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: jeg er innlagt på sykehus :(

Opprinnelig lagt inn av senorita, her.

natt til søndag fikk jeg så voldsomme smerter i bryst og mage at jeg måtte bare dra på sykehuset. De trodde først det var gallestein, men etter en ct var dem nesten sikre på at jeg hadde blodpropp i lungene. Passe hysterisk jeg da. Begynt med blodfortynnende. Var deretter på ultralyd og der mente den legen at en av kulene mine på leveren hadde blitt dobbelt så stor som den var på torsdag. Gått fra 5 cm til 10 på tre dager. Har hatt fettkuler på leveren i hele år uten problemer men han tror nå at dette er noe annet. En godartet svulst som blør, og derfor burde ikke jeg få blodfortynnende.. Så her ligger jeg.. Med feber og vondt i hele kroppen.. Og vet fint lite. Bli ny ul i morgen. Huff. Eneste dagen jeg hadde fri og skulle handle inn til jul. Og krise på jobb, måtte stenge hele sjappa for ingen kunne jobbe. Så nå ligger jeg og håper jeg slipper operasjon men får visst ikke vite mer før i morgen, og håper jeg får dra hjem da... Utrolig kjedelig å ligge her, føler meg helt kake.. Og masse smertestillende intravenøs. Har kun spist lavkarbo her, bestemt meg for at noe som dette skal ikke gjøre at jeg sprekker. Tenk de serverer kake og saft her.. Det blir man sikkert frisk og fin av. Hehe.. Savnet forumet så mye at nå skriver jeg fra mobilen. Hehe..

Du verden, dette var dramatisk! Bra du er i trygge hender nå da. God bedring til deg og håper at de finner ut hva som er i veien og at de fikser det kjapt!

__________________
Æ står han a!

Sist redigert av Kanutten : 13-12-10 kl 17:49.
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat