Vis enkelt innlegg
Gammel 27-04-11, 22:33   #21
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Helles nøttemarengs med gul krem

Opprinnelig lagt inn av Labomba, her.

Jeg brukte også blanding av sukkertyper, sukrin og natreen, nå siste gangen. Det ble ingen ising nå, og kaka er rett og slett borte IGJEN
Fikk beøk av en god venn og hans familie, og der var det ikke snakk om at det var lavkarbo eller ei, kaka forsvant. Veldig stolt så klart, men litt kjipt at det ikke ble ett extra stykke til meg dagen etter. Moro at den faller i smak.

Lag TO neste gang og frys ned i biter - det skal jeg gjøre. Rettere sagt - det ska jeg FORSØKE og få gjort hahaha!
Jeg er bare glad jeg får i meg litt nøtter (som jeg ikke er glad i ELLERS, og at den ikke inneholder sjokolade som jeg bør roe ned litt inntaket av...)
Jeg har anbefalt den på facebook allerede jeg *ler*

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat