Vis enkelt innlegg
Gammel 14-10-12, 18:01   #12
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Jippi! Cavalier søtet med sukrin og stevia i Norge!

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Jeg tenker mer 0 "sukker". Kroppen gjør jo ikke store forskjellen, selv om den nok tar opp karbohydrater fra kakao langsommere enn rent sukker, så er det fortsatt sukker for kroppen. Helt absolutt karbohydratkarbofri sjokolade av en viss kvalitet må vel strengt tatt sies å være naturstridig. (Les: hauger av diskutable fyllstoffer. )

Mulig vi snakker litt rundt hverandre her når det gjelder hvor mye sukker det er i denne. Jeg snakker om tilsatt sukker (altså raffinert) som søtning, ikke det sukkeret som kroppen får fra kakao etc.
Veldig synd forøvrig, at det ikke finnes totalt karbofri sjokolade. Det hadde vært noe det

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat