Vis enkelt innlegg
Gammel 14-10-12, 18:45   #19
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Jippi! Cavalier søtet med sukrin og stevia i Norge!

Opprinnelig lagt inn av Dietta, her.

Ja, det er viktig Photo. Mange forstår ikke det at mye av det vi spiser faktisk blir behandlet som sukker av kroppen, selv om det ikke er sukker vi spiser
Godt at du tar det opp, for det er faktisk både viktig og mange som ikke er klar over dette

Ja, ikke sant. Når folk sier de ikke rører noe som helst av sukker, men fortsatt har tre brødmåltider om dagen sukker jeg litt dypt.
På den annen side er det ikke sånn at alle karbohydrater er "slemme". De i kakaoen tar jeg til meg med glede! Det er så mange helsefordeler i kakao ellers at det gjør ingenting. Men jeg tror vi skal være klar over dette når vi spiser sjokolade.
Når det gjelder trådets tema, hurra for sjokolade med stevia! Dumt med melkepulver, forsåvidt. Men jeg kommer nok til å teste en.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat