Vis enkelt innlegg
Gammel 21-07-10, 08:13   #1
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Induksjon 1. august - 14. august - flere?

Jeg ønsker og trenger å rense kroppen og komme på rett spor igjen! Det har blitt fryktelig mye utskeielse og kos det siste halvåret siden jeg møtte en fin fyr som (beklageligvis) ikke følger helt samme kosthold som jeg ønsker å følge. Så nå skal jeg ta meg selv i nakken, med startdato søndag 1.august - streng induksjon med masse grønnsaker, lite meieriprodukter, og ingen kunstig søtning. Setter datoen litt frem i tid så jeg rekker å få gale ting ut av huset og samle riktige oppskrifter.

Lurer på om flere vil være med på å hoppe av sukkertoget nå på slutten av sommeren! Alltid trivelig med motivasjon og selskap...

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat