Vis enkelt innlegg
Gammel 18-11-05, 14:50   #49
Helene
Seniormedlem
 
Helene sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Alder: 37
Innlegg: 2.399
Helene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressurs

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Opprinnelig lagt inn av siljel

Heisann,

jeg er en typisk jojoslanker og vet det. Det er i teorien begynnelsen.

Jeg begynte på Atkins for 3 år siden. Ja, enda ganske nytt i Norge da. Jeg leste om det fra utenlandske aviser. Jeg var flink, gymmet nesten hver dag og spiste salat til det tøt ut av ørene på meg. Gikk ned 20 kg på 5 mnd.

Så skjedde det ting i privatlivet og de kiloene kom fort på igjen, gitt. Men det har ingenting med dietten å gjøre, det er min egen feil.

Og siden den gang så har jeg liksom prøvd å begynne igjen. Flere ganger. Nå er kroppen min mer resistent, så nå er det vanskeligere å miste. Men det fungerer enda fint, bare jeg tar meg sammen.

Jeg har 44 kg å miste. Idealvekten til min høyde er på 62-70. Jeg vil prøve å nå 70. Om det går, er en helt annen sak. Nå kommer jo julen snart også, og jeg har bodd i utlandet i så mange år, så en del av maten VIL jeg ha. Jeg får vel bare prøve å gjøre det beste ut av det?

Og så skal jeg møte mine kommende svigerforeldre i julen, og i Norges drikkekultur.. og kaffe og kaker kultur.. er det frekt å si nei. Så dette blir jo spennende.

Nå bor jeg litt "utpå landet", det er strev å skulle komme seg til en gym her. Jeg var nemlig veldig flink til å gå når det lå en gym tilgjengelig nær jobb eller skole. Det gjør det ikke nå. Jeg har kjøpt en fitnessball fra Ellos, og siden jeg kan mye fra treningsstudioer, kan jeg bruke den helt fint. Jeg må bare få gjort det!

Er det noen andre i Bergen på Atkins dietten?

Det med kaker er litt forferelig ja, jeg skal bake lavkarbo kaker til jul tror jeg, litt kokosmakroner osv.

Og det er mange fra Bergen her inne, men vet ikke hvor mange av oss som følger atkins etter boka, men lavkarboer det er vi!

tør jeg spøre det hvor på "landet" i bergen du bor?

__________________
Hilsen Helene.




Helene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert som ligner ketolyse Svar med sitat