Vis enkelt innlegg
Gammel 19-08-10, 19:55   #6
Natemora
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Finmark
Innlegg: 13
Natemora er på en erverdig vei

Sv: De siste påklistrede kiloene ...

Morsomt at så mange har svart på innlegget mitt!!!
Takk for all ros!! traff tanta mi i dag har ikke sett ho på 3 år siden hun bor i andre enden av landet og ho sa at hadde det ikke vært for at jeg snakket til henne så hadde ho aldrig i livet kjent meg igjen. Kjempemorsomt å få slike tilbakemeldinger.
Har en god del løshud etter vektnedgangen spesielt på magen så vurderer og opperere bort litt. men det er jo litt dyrt da

Litt om hva jeg spiser og har spist siden jeg starta.

Helt siden oppstart har jeg spist egg og bacon til forkost, nam savner ikke brød i det hele tatt. når jeg har fri fra jobb spiser jeg når jeg er sulten men når jeg jobber spiser jeg frokost selv om jeg ikke er sulten. Fordi om jeg ikke gjør det er jeg helt utsulta til klokken er halv 12

Lunch spiser jeg hvis jeg er sulten, da gjerne bare ost og sognemorr, til jeg er mett.

Middag
I starten at min reise mot en slankere kropp spiste jeg skaldemanns slankekjøttkake til både lunch middag og kvels.
Nå for tiden er 2-3 skiver grillskive med ostesaus en falvoritt
eller annen kjøtt eller fiskemat som resten av familien spiser da uten gullerøtter, kolrabi, poteter, pasta og ris og uten saus med mel eller maisenna.

Kvels spiser jeg heller sjelden for er som regel ikke mer sulten om dagen men om jeg er det så spiser jeg rester etter middagen eller en ommelett

så man kan vel si jeg holder meg til streng diett ennå.
I sommer så sjeiet jeg ofte ut med en softis uten å få utslag på vekta, men følte meg oppblåst hver gang..

Bruker nå 38-40 i klær har ikke væså tynn siden ungdomsskolen
så sjkønner ikke egentlig hva jeg kjager over, men vill gare så gjerne ned til 60 killo

Natemora er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldemann Svar med sitat