Vis enkelt innlegg
Gammel 28-05-09, 16:46   #18
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Slanking the hard way, eller bruker dere slankemidler

Opprinnelig lagt inn av grønn, her.

Dere er flinke og standhaftige dere som klarer å leve resten av livet på et utradisjonelt og uvanlig kosthold. Men vi skal ikke lete lenge her inne på forumet for å finne spørsmål om erstatninger for ditt og datt, og historier om de som har gått ned i vekt på lavkarbo og nå er på-an igjen, for de har lagt på seg igjen, akkurat som med andre slankemetoder.
Jeg tror derfor ikke at lavkarbo er enklere enn andre ting!

Jeg, personlig, syns lavkarbo er enklere å forholde seg til etter vektnedgang. Og for min del en mye enklere måte å slanke seg på. (etter 25 år med diverse kurer)
Jeg syns heller ikke at hjemmelaget mat av helt,rent kjøtt,fisk osv.. og ferske grønnsaker er utradisjonelt heller

Jeg er veldig enig i at det er mye spørsmål om erstatninger

Og jeg tror, og har erfart, at skal vektnedgangen man har hatt, holde... ja da må man endre tankegang på mange områder Hodet bør være med i prosessen

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat