Vis enkelt innlegg
Gammel 26-09-12, 12:37   #52
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Re: Sv: Oida - Jaquesson igjen

Opprinnelig lagt inn av Sugarpill, her.

Imse, hvis du la på deg 60-70 kilo på 1600 kcal om dagen med en aktiv livsstil, slo du ikke alarm? Slo ikke de runt deg alarm? Lenge før det gikk så langt? Hvis jeg gikk så drastisk opp i vekt på det inntaket og med det aktivitetsnivået ville jeg forlangt alt av utredninger, og ikke gitt meg før jeg fikk det, for jeg ville vært livredd for noe langt mer enn bare overvekt- en kropp som legger på seg slik med et slikt inntak/forbruk er det jo noe virkelig, virkelig galt med!

Vel, noen av oss skjønte jo at det var kun lavkarbo som funket, men problemet var mange sprekker, legen sa spis mindre, 3 unger på 4 år( rakk jo knapt å få i meg mat mellom slagene) osv. Alle har jo lurt på om jeg spiser i smug, for jeg spiste jo mindre porsjoner enn de som veide mindre enn meg.
I starten gikk vektoppgangen sakte, noen kg i året. Så etter at jeg ble mamma( la på meg 20kg + i mitt første svangerskap der jeg tilbragte 9mndr over doskåla pga kvalme og oppkast) gikk det fortere og fortere.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat