Vis enkelt innlegg
Gammel 19-11-12, 12:48   #46
St. Cecilie
Medlem
 
St. Cecilie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2011
Hvor: Stavanger
Innlegg: 64
St. Cecilie er på en erverdig vei

Sv: Novemberstarterne

Heiallihopa!
Jeg er Cecilie og kommer fra Stavanger Jeg har akkurat fyllt 29 år og bor sammen med mitt lille busfrø på 2,5 år. Jeg har slitt med vekten siden jeg var 16-17 år men hatt komplekser siden 12 års alderen. Jeg begynte og lese om lavkarbo for noen år siden, men prøvde det først sommeren 2011 og gikk ned 10 kg. Men dessverre så har jeg hatt ett veldig turbulent år som endte med samlivsbrudd og +10kg. Kjenner at jeg endelig har litt å gå på og startet forrige uke. Jeg var tilogmed på yoga for første gang på mange år, og det gjorde godt.
Vekten når jeg startet var på 100 blank. Og i dag viste vekten 98,7. Jeg er godt fornøyd med dette ettersom dette ikke er min første gang på Ketolyse og visste at jeg mest sannsynlig ikke kunne regne med 3-4 kilos nedgang slik som første gang.

Nå skal jeg snart ut å handle, har skrevet meg opp en meny for ett par dager, jeg klarer aldri å lage for en hel uke - ombestemmer meg hele tiden. :P

Håper jeg kan bli kjent med dere her inne, forumet har alltid virket som en koselig plass å være.

__________________
post tenebras, lux.
St. Cecilie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat