Vis enkelt innlegg
Gammel 21-11-12, 08:30   #49
hope10
Seniormedlem
 
hope10 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 656
hope10 er ny på veien

Sv: Novemberstarterne

Hei, er det mulig å slenge seg med her, så lenge etterpå? Jeg har ikke hatt anledning før pga har vært på sykehus i flere uker med jenta mi some r operert, skal være hjemme å pleie henne til midten av des nå, så tenkte å starte å ta vare på meg selv endelig, et siste forsøk på å komme meg ned i vekt, går det ikke nå så får jeg bare være sånn

Jeg har prøvd tidligere, men har alltid stoppet med et forferdelig søtsug/sug etter annen mat, å så har jeg falt helt ut av det, mesteparten jeg har gått ned er 11 kg...alt er på igjen.....sørgelig men sant, jeg har 4 unger så innimellom disse slankeperiodene har jeg hatt svangerskap som også har ødelagt vekten igjen, men nå er jeg ferdig med svangerskap, så om jeg hadde klart det nå, så kanskje det endelig går

Jeg er 33 år, har som sagt 4 unger, pluss en på avlastning, jobber i butikk, enn så lenge, må skifte pga jeg klarer ikke mer pga helsen, har fått migrene, magesår, og er generelt utslitt, veeeeldig travelt i forhold til en tidligere butikk jeg jobbet på.

Legen har sagt jeg MÅ ned i vekt, BMI på over 31, altså fedme.....

Jeg er 94,5 kg som startvekt Drømmer om 19,5 kg av, ned til 75 kg, målet er til sommeren neste år, men kan hende det er for kort, men forsøker ihvertfall

Håper dere har plass til en til, for en ting vet jeg, jeg klarer det IKKE alene jeg trenger et dytt i baken innimellom, å motivasjon fra andre is amme båt, for rundt meg så er det ingens om forstår hvorfor jeg skal gå ned, å hva som feiler legen min som sier at jeg må ned så mye, de ser det ikke, å så er jeg laaaangt over overvektig... det er ingen støtte å hente, de mener at det kommer ikke til å være noe igjen av meg, å at skal jeg ned så må alle ned.....

Jeg trenger noen som forstår, noen som er i samme båt..

__________________


hope10 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat