Vis enkelt innlegg
Gammel 19-08-14, 09:46   #7
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Tidlig antibiotika ga fedme

Opprinnelig lagt inn av Lillemy71, her.

Jeg hadde konstante ørebetennelser fra jeg var ca et halvt år, etterhvert var det gjenstridige luftveisbetennelser og ikke minst halsbetennelser. Antibiotika av et eller annet slag ble alltid foreskrevet. Jeg ble ikke kvitt problemene før en lege omsider tok grep og jeg fikk fjernet mandlene, i voksen alder.

Jentungen min levde på antibiotika året mellom 1 og 2 år gammel, da tok hun mandlene, fikk en kortvarig ørebetennelse like etterpå og etter det har hun kun trengt antibiotika mot to uvi'er, hun ble nettopp 14 år. Jeg gikk også på et utall antibiotikakurer samtidig (gjentatte halsbetennelser) og et par år etter, da fikk jeg omsider tatt mandlene (36 år gammel) og har siden ikke hatt noen problemer med halsen jeg heller.

Ingen av oss er overvektige dog...

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat