Vis enkelt innlegg
Gammel 18-03-15, 10:04   #26
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: The Biggest Loser Norge

Opprinnelig lagt inn av Lillemy71, her.

Og før denne diskusjonen også utarter seg til en gedigen krangel: Husk at dette er et tv-program der de klipper og editerer for å få best mulig tv. Vi får ikke vite alt som blir sagt og gjort, og mye er tatt ut av sin sammenheng og tatt opp flere ganger for å få "bra tv". Alt handler om å få flest mulig seere og det tviler jeg på om de får dersom det blir for mye fokus på hvorfor man er blitt overvektig og om følelser og sånt. Folk vil ha action, krangling, spying, maksimalt vekttap og gjerne litt slåssing og helst en skikkelig drittsekk (som egentlig ikke er drittsekk men blir fremstilt slik). Jeg kjenner flere som har deltatt i ulike "reality show" og etter å ha hørt hva de forteller stiller jeg store spørsmål hvor "virkelig" dette faktisk er. Ser heller på en reinspikka fiction serie jeg

De prater jo om følelser og årsaker. Er vel litt forskjell på f.eks Robinson, Farmen ol og et program som handler om vekttap. Pleier være endel fokus på årsaker, følelser osv. Det folk vil se der er mennesker som tar tak i livet sitt og endrer på det. Såkalt med en grei dose drama ved siden av. Hadde blitt mye drama hvor som helst med det nærinsinntaket.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat