Vis enkelt innlegg
Gammel 10-12-04, 07:56   #27
Marianne
Livsdesigner
 
Marianne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 4.596
Marianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastisk

Tusen takk Sandrine! Så kjempefint at du deler dette med oss! Vi er nok mange her som er nysgjerrig på blodtypedietten.

Ser jo fint ut det du spiser. Masse fisk og endel egg og ost som proteinkilder. Hvordan har det gått etter at du har begynt å spise ost igjen, eller mente at disse måltidene var FØR du kuttet ut ost? Jeg leste nemlig med interesse at du hadde gått ned tre kilo av å kutte ut kjøtt og ost!

Spiser du aldri mellommåltider eller finner du bare noe å knaske på av lovlige matvarer?

Jeg har ambisjoner om å legge inn lavkarbo blodtypediettmåltider her inne, men det er litt jobb å gjøre de om til lavkarbo. Denne jobben tar jeg altså over lang tid. Håper du finner inspirerende oppskrifter her inne, så du kan variere enda mer etterhvert. Du kan jo lete under oppskrifter både under Lindber, Atkins' og South Beach. Du ser jo raskt om ingrediensene er blodtypevennlige.

Håper du fortsatt skriver og leser her inne, jeg synes det er kjempegøy med flere blodtypeentusiaster og i det hele tatt koselig med engasjerte medlemmer!

Ha en super matdag Sandrine!
marianne

__________________
Marianne

I expand my life to include the possibilities of miracles!
Marianne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg m/egne tilpasninger Svar med sitat