Vis enkelt innlegg
Gammel 17-10-09, 17:59   #14
frifuggel
Seniormedlem
 
frifuggel sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 60
Innlegg: 2.081
frifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjent

Sv: Hvilke bøker bør jeg lese?

Anbefaler også "Huset ved moskeen" av Kader Abdolah. Den valgte jeg å lese på norsk, siden jeg ikke er så stiv på nederlandsk... Skrevet av en iransk flyktning, som bare "måtte skrive" (ga ut to bøker i Iran, før han måtte flykte), så han satte like godt igang med å skrive bøker på nederlansk etter å ha bodd der i få år, den første ble utgitt da han hadde bodd der i ni år.. Smart mann! Dette er ikke den første boken han fikk gitt ut, men etter min mening den aller beste. Nydelig bok om hvordan familiestrukturen og tradisjoner ble endret under og etter revolusjonen, og man blir glad i denne familien, selv om kulturen er rimelig forskjellig fra vår.

__________________
Storkoser meg med verdens fineste lille gutt, en uventet og utrolig premie for riktig mat i 10 måneder..
frifuggel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tilpasset Fedonistisk :)) Svar med sitat