Vis enkelt innlegg
Gammel 22-11-13, 18:15   #74
Fullfres
Seniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2013
Hvor: Akershus
Alder: 49
Innlegg: 4.882
Fullfres er veldig godt liktFullfres er veldig godt liktFullfres er veldig godt liktFullfres er veldig godt liktFullfres er veldig godt liktFullfres er veldig godt liktFullfres er veldig godt likt

Sv: November-13-starterne

Den har 0 karber, og det holder jeg meg til. Aspartamen er ikke noe snill mot magen min, men jeg har sjekket med stix, og jeg er fremdeles i ketose selv om jeg bøtter innpå med godt over literen ferdig blandet. Jeg prøver å blande litt tynt så jeg får i meg minst mulig. Men jeg er nesten avhengig av å kunne blande vannet ut med noe. Jeg klarer ikke drikke så mye vann som jeg trenger om dagen uten. Jeg endte opp med sprukne lepper og en tørstefølelse i kroppen hele tiden.

I Sverige selger de nå Fun Light med stevia. Den har kun stevia som søtning, og har ingen aspartam i det hele tatt. Jeg går utifra at stevia vil avsette noe smak på saften, men jeg gleder meg masse til å prøve. En venninne skal ta med seg noen flasker hjem til meg i morgen! Gleder meg! Jeg har bestemt meg for å like den sånn at jeg slipper unna aspartamen helt

Jeg har fremdeles vanskelig for å tro at jeg er på slankekur sånn som jeg spiser! Jeg spiser så mye godt og ikke minst fett at med den programmeringen jeg har vokst opp med om at fett er fy-fy og at man skal kutte ut så mye som mulig av det, så burde jeg være på vei mot hjerteinfarkt og slag :P

I dag spiste jeg CC-lapper til frokost, kesamlapper (hadde ikke kesam, så jeg brukte rømme) til lunch, og taco uten skjell, men med masse salat og tomat til middag, og til kveldssnacksen har jeg fremdeles litt baconsvor igjen. Utrolig å tenke på at dette skal gjøre meg slankere!

__________________
Besøk gjerne journalen min
I feel that if a person can't communicate, the very least they can do is to shut up ~ Tom Lehrer
Fullfres er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Har helt sluttet å filosofere Svar med sitat