Vis enkelt innlegg
Gammel 18-09-09, 21:14   #178
Maika
Juniormedlem
 
Maika sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Utenfor Bergen
Innlegg: 35
Maika er på en erverdig vei

Sv: 30+ kg -en liten gruppe? sin skravletråd

Tenkte jeg skulle klore ned noen ord her jeg også. Jeg er nok ikke en ivrig skriver men jeg leser på forumet hver dag.

Jeg har nå gått på lavkarbo i snart 1 år og har tatt av rundt 30 kilo (Har en del igjen). Vet ikke nøyaktig kilo eller hva jeg egentlig veier for min vekt tror jeg ikke fungerer mer. Den viser ikke samme nummer hvis man går på den 2 ganger og kan varierer med optill 8 kilo, så jeg kan nok trygt kaste den. Uansett så merker jeg på klærene mine at vekta fortsetter å gå på ned og nå er andre rundt meg begynt å kommentere vekttapet mitt også.

Jeg har ikke opplevd noen *sprekker* på denne tia. Jeg får lyst på noe *godt* innemellom, men velger ting som er *lov* å spise litt av, som sukkerfri sjokolade, nøtter og lignende. Har tidligerer prøvd *alt* for å gå ned i vekt men har alltid gått på en smell. Denne gangen ser jeg ikke på det som en slankekur men en kost omlegging for livet. Det er ingenting jeg savner. Jeg var sukkeravhengi og det er helt borte nå. Tok 2 uker å bli kvitt sukkeravhengiheten og de uka var harde men det gikk og jeg er kjempestolt over å ha kommet så langt som jeg har.

Kan takke min fantastiske kjæreste for mye for han elsket meg selv på mitt største og stakkeren måtte bruke mye tid og krefter på å få meg til å skjønne at han var glad i meg. Han har vært en fantastisk oppbakking hele veien, for han roser meg i skyene for kiloene som renner av og viser tydelig hvor stolt han er av meg. Og nå vet jeg at han er glad i meg uansett vekt <3

__________________


Maika er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat