Vis enkelt innlegg
Gammel 21-09-09, 12:20   #200
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: 30+ kg -en liten gruppe? sin skravletråd

Åh, hallofoten! Den kaka hørtes helt fantastisk ut! Den må jeg lage en gang jeg skal lage kake

Ellers, så hadde jeg en utskjeiing (hvordan skriver man det der?) for en ukes tid tilbake, og gikk opp to kilo, men hah, du dæven. De har jeg gått ned igjen, og mangler 800 gram til første delmål igjen.

Mokki: Om du har lyst på de tingene, så er kanskje problemet at du ikke har spist nok fett? Jeg merker jeg har mye mindre lyst på høykarbo når jeg har fått i meg nok fett iallefall. Og som folk sier over her, ta med deg lavkarbokake du kan ha stående på jobb om det er kakespising som er problemet Ha generelt med deg matpakke! Du føler deg myyye bedre etter å ha spist den, selv om det ikke er hvitt brød i. kanskje spesielt derfor.

Snakker om mat her. Jeg lagde fantastisk gode kjøttkaker i går!
Hadde alt på slump, men det ble noe sånn som 400 gram kjøttdeig, en halv boks CC, en løk, salt, pepper, limepepper, oregano og chilikrydder. Blanda det hele sammen med ett egg og lagde kjøttkaker jeg stekte i smør.

Etter at de var stekt, raspa jeg blomkål og surra i panna med litt olje og det smøret som var igjen fra kjøttkakene. Skar opp en halv liten tomat og noen agurkskiver og hadde sammen dette. Nam!

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat