Vis enkelt innlegg
Gammel 27-02-11, 21:51   #8
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Spis deg slank

Opprinnelig lagt inn av Snipa, her.

Jeg må gjøre oppmerksom på at jeg ikke følger boka "Spis deg slank", men bestiller ferdiglaget mat i 14 dagers menyer fra www.spisdegslank.no . Her er karbo innhold og kalorier utregnet fra før, og så lenge man spiser kun det man skal spise den dagen har man full kontroll på antall karb pr dag. Når det er sagt, så prøver jeg å bruke minimalt med tyggis, for ikke å overskride 25g karb pr dag. Og jeg går jo ned i vekt : )

Kjempebra! Jeg gikk også ned på spisdegslank ferdigmat - ihvertfall før kroppen min begynte å oppføre seg "rart" Anbefaler å holde på med ferdigmat så lenge du har mulighet

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat