Vis enkelt innlegg
Gammel 05-09-08, 12:14   #23
Fungirl
Supermoderator
 
Fungirl sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 43
Innlegg: 3.021
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: Kilo som sitter

Sitat:

1/2 plukket kylling uten skinn

Uten Skinn? Skinnet er jo det man SKAL spise, masse godt fett der

Sitat:

rømmedressing

Lager du selv eller kjøper du?

Synes du skal kutte de kjøpedressingene til Idun (mye karbs i disse) iallefall hvis det er de du bruker. Jeg bruker selskapsdressing fra Fader Martin. De har den bl annet på mega. Den er mindre karbs i og er også den beste spør du meg
Lager du selv eller kjøper du? Hvis du kjøper kan det være ganske masse karbs i.

Fenalår og sånne salte ting holder masse på vann så kanskje skal prøve å kutte det eller spise det i begynnelsen av uka alt etter når du har veiedag.
ost kan også stoppe vektnedgangen for noen.
Jeg spiser kun bringebær og fløte i helgene, førspiste jeg det oftere og etter at jeg kuttet det gikk vekta fortere nedover.

Synes maten din ser veldig bra ut altså, men bare kommenterer det andre kan ha slitt med ang vekta, og kanskje noe av det kan hjelpe for deg også
Steker du alle grønnsaker i meierismør?
Det er lurt for da får du i deg masse fett gratis på en måte. Klarer selv ikke å steke kjøtt og fisk i det pga smak og lukt, men grønnsaker går helt fint

Forresten, har du ikke gått ned noe? Hvor mye skal du ned? Måler du deg?

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat