Vis enkelt innlegg
Gammel 05-07-11, 18:58   #24
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Carpal tunnel syndrom

Opprinnelig lagt inn av Anne, her.

Hm...har akkurat snakket med mamman til ei som har hatt ME i mange år. Ei ung jente, som begynner å bli veldig frisk igjen, men hun fikk akkurat sånne utslag, Kanutten...Var ikke lyssky, bare fullstendig kaputt og med utslag som du viser.pussig.

Kinesiotaping nhar jeg hørt om og vurdert, men ikke prøvd...kanskje på tide
Takk for innspill


Var hos putten i dag og fikk fjernet tapen. Vingene var så og si borte!

For å si det sånn; manuellputten fikk meg på beina igjen! Han har utrettet ting som ørtogfjørti leger på sykehuset ikke klarte.

Jeg har to-tre ganger i uka siden februar fått massasje, akupunktur, litt beinbryting og nå plastring. Jeg skal bgynne job 100% igjen fra 15 aug og jeg tviler på at jeg hadde klart det uten putten min.. Dessuten er han så kjekk at DET alene har nok en helbredende virkning.

Putten "anbefalte" (han har ikke lov å anbefale noe som blir sett på som kvasimedisin) meg dessuten å oppsøke en homeopat for å få tilpasset en renselseskur og det skal jeg.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat