Vis enkelt innlegg
Gammel 01-07-08, 20:40   #49
Vibeke-67
Seniormedlem
 
Vibeke-67 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 56
Innlegg: 1.934
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: FASE 1: motivasjon, råd, hjelp og trøst

hei alle flnke ed-folk! Dette var en insprerende tråd å lese! Også ser man vhor nyttig det er å heie på hverandre. Jeg begynte på lavkarbo i februar i fjor, men da fikk jeg bare beskjed om å spise mindre karber ala fedon. Det hjalp desverre ikke på min insulinresistens, og jeg måtte mer drastisk tilverks. men legen var faktisk aldri innom fase 1, hun anbefalte meg rett inn i fase 3, men uten produkter. Jeg kjøpte noen produkter av ei venninne, så hadde noe en liten stund. Syntes de var ok, men klarer meg helt fint uten....
SÅ jeg går på ed, uten produkter. Spiser litt frukt, linser, bønner og litt melkeprodukter - så livet er ganske deilig i fase 3! har gått ned 15 kg til sammen, og skal ned 6 kg til. Når jeg er ferdig nede i 74 (bmi 25), begynne rjeg med litt mer karber, men ikke mye! Trives her jeg er nå, jeg.
Lykke til alle ammen, dere er kjempeflinke!

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat