Vis enkelt innlegg
Gammel 10-02-14, 09:20   #928
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Velkommen til spørsmål & svar

Opprinnelig lagt inn av Ludviga86, her.

Hei
Er ganske ny når det kommer til lavkarbo, er på min 6. dag nå. Og jeg lurer på en ting for på atkins sine barer f.eks chokolate brownie står det at det er 3,1 kh, men når jeg legger den inn på diett.no så regner den fram til 15,7!!!! Hva er riktig??
Takker så mye for svar

De som har lagt inn denne på diett.no har nok tatt høyde for at søtningsmiddelet malitol kan påvirke blodsukkeret ganske så mye, mens Atkins ikke regner med noen sukkeralkoholer i sitt regnskap. Hvordan malitol påvirker deg er det bare du som kan finne ut ved å måle blodsukker. En slik bar i ny og ne trenger ikke og utgjøre noe hverken for ketose eller vektnedgang, men bør ikke erstatte mat. Bruk den helst bare som kos.

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat