Vis enkelt innlegg
Gammel 23-05-04, 13:46   #16
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

dagen igår var en herlig dag! Jeg og poden på shopping, varme steinbitkaker til lunsj også kjøretur for å se på sauer og lam! Herlig!

Fikk også muligheten til å leke helt! Når vi kjørte eneveien var der et lam som hadde komt seg utenfor gjerdet, prøvde febrilsk å komme inn igjen til venner og familie... vi kjørte videre, men på vei tilbake så vi at det strevde fortsatt. Da fikk jeg æren av å løfte det over gjerdet! Gøy! Hele flokken brekte! Følte meg som en hovedrolleinnehaver i heldiggrisen babe!

På veien hjem fikk jeg premien for dagens gode gjerning... Pode sovnet, og en stor kongeørn kom flygende over veien og landet i skråningen over...

Universet belønner alltid godhet... alltid!

bare 984 innlegg igjen nå...

__________________
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre".
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto