Vis enkelt innlegg
Gammel 03-09-12, 23:26   #8
Marella77
Seniormedlem
 
Marella77 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.119
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: Har du prøvd denne til frokost? Marellas omelett

Opprinnelig lagt inn av Dilly, her.

Jeg laget denne blomkålomeletten i dag. Helt nydelig ble den. Jeg sprøstekte baconet og la det oppå omeletten sammen ned noe av baconfettet. Der kosa det seg en stund under lokk og ble servert med hjemmedyrkete tomater og salat. Nam til og med mannen likte det, Restene skal jeg ha med meg på jobben i morgen. Gleder meg.

Tusen takk for tilbakemeldingen!! Det setter jeg stor pris på!! Egendyrket tomat hørtes godt ut da!! Artig at du gleder deg til å ta med på jobb syns jeg!! ps, lagde du med løk?

Hils mannen

Opprinnelig lagt inn av Anarko, her.

Oi! Skal kjøpe blomkål i morgen tidlig og ha denne til frokost!

Så kult at du vil prøve! Håper at det faller i smak

__________________
Marella77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å være i ketose hele tiden... Men skeier ut av og til. Har gått ned 33,2 kg på lavkarbo. Svar med sitat