Vis enkelt innlegg
Gammel 15-01-12, 14:13   #60
Tarato
Seniormedlem
 
Tarato sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2011
Innlegg: 775
Tarato er en juvelTarato er en juvelTarato er en juvel

Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?

Opprinnelig lagt inn av suverene severina, her.

Bare en kjapp kommentar til denne: kanskje vekta slipper hvis du slipper litt mer taket og? Altså - jeg mener ikke proppe seg med alt usunt i verden og ikke bevege seg - men ikke stresse med vekta?
Jeg vet ikke om det betyr noe - egentlig - men jeg blir mye mer stressa som gjør meg disponert for usunn mat, sprekker og irritasjon, hvis jeg hele tiden fokuserer på vekta - dvs. at den ikke går ned. Tar jeg det litt mer med ro - uten masse sprekker! så har jeg det bedre og det er lettere å leve sånn som jeg egentlig vil, med sunt kosthold og trening. Og da virker det som vekta og slipper litt lettere - uten at jeg hittil har nådd dit jeg skal da.....
fortsatt god søndag!

Yez. Sånn er det nok..... Derfor velger jeg å fokusere på fornuft og "leveregler" (fryktelig dumt ord, men det eneste jeg fant da) - OG samtidig være bevisst på at bak alt ligger et sterkt ønske om vektnedgang som kan spolere hele greia. Derfor: nok vann, litt trim/trening hver dag, nok søvn, s p i s e s a k t e, nyte maten osv. kanskje det vil fungere?

__________________


Mindre bevisstløs og mer bevisstgjort!
Og litt mer aktiv!

Tarato er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ca 20-25 g kh pr dag, helst fra grønnsaker Svar med sitat