Vis enkelt innlegg
Gammel 07-10-10, 19:54   #71
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Oktoberskravlestråden for 30+

Opprinnelig lagt inn av solihjerte, her.

Grotingeling: Støvletter i Bergen, jeg vet at Zizzi i Åsane har noen, og så har jeg en venninne med store legger som har kjøpt støvletter i sentrum i vaskerelven, på en butikk der som selger div. helse-artikler, husker ikke hva den heter, men de har sko der også, og i brede utgaver. Den ligger på et hjørne ikke så langt fra der tunnellen under Høyden går. Vet du ca. hvor jeg mener? Hvis ikke, skal jeg kontakte henne og få navnet på butikken.
Jeg har kjøpt meg vinterstøvletter, forede og skikkelig varme og deilige. De er høye, men der er det plass til legger. Det er av merket Sorel. De finnes på mange forskjellige butikker. Jeg kjøpte mine på Åsane Senter, på en butikk som heter Mani. Tror det er en sko-kjede??. De er snøring hele veien foran, og veldig gode på. Skal tåle mye kulde og vann også.

Tror jeg vet hvor den butikken er, rett ved Kinsarvik hvis jeg husker riktig.
Skal til by'n på lørdag tenker jeg, så da skal jeg gå en tur i det området.
Takk for tipset.

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat