Vis enkelt innlegg
Gammel 05-07-04, 23:11   #7
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Nille

Da kan vi bare være enige om at vi er uenige !! Det er kun under induksjonen at alle er i ketose. Videre i OWL er det sånn at noen er, noen er det ikke. De fleste går ut av ketose når de kommer oppi 30-40 karber pr dag, dvs. 1 1/2 mnd uti OWL - vel og merke om man følger stigen til Arkins på + 5 karber pr uke....... Men noen går ut av ketose ved 25, noen få kan være i ketose til langt over 50. (I en survey som er gjort var 30-40 karber grensen for 60 % av de som svarte). Vitsen med OWL er å gradvis ta til seg mer karber og gå ut av ketosen...... har jeg lært..... Årsaken til at så mange går mer enn 14 dager på induksjon er nettopp fordi de vil være i ketose lenger og fordi de tar av seinere utav ketose.

OK, Nille. Bøyer meg i støvet for ekspertisen... Det er bare det jeg har lest på Atkins.com, og så trodde jeg du hadde gjort en liten glipp. Beklager
Er slettes ikke uenig, tok bare feil... sorry... *Går i skammekroken fordi jeg ikke har lest boka*

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat