Vis enkelt innlegg
Gammel 27-01-12, 12:09   #12524
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Huldr, her.

Du har ikke likt noen av Giovanni sine heller? De har jo så mange forskjellige, og en helt annen kvalitet enn Desert Essence, vil jeg si.

Det som er dumt er at det verste med parabener er ikke den direkte virkningen det har gjennom huden, men at det føres ut i miljøet og påvirker oss alle som hormonhermere . Men jeg forstår dilemmaet. I Danmark er det visst forbud mot parabener nå, det må vel bare være et tidsspørsmål før det fases ut her også.

Det er veldig sant. Jeg tror vel heller ikke at shampooen jeg bruker ville blitt noe dårligere uten parabener, akkurat. Hehe.
Giovanni er helt grei, men ingen høydare, dessverre. Jeg trenger helst produkter med keratin i på grunn av blekinga (som jeg planlegger å slutte med etterhvert. ). Og jeg er ærlig talt litt lei av å prøve nye produkter, må jeg si! Det har blitt noen lange runder med dårlige hårdager forsøkt reddet av tørrshampoo og aaalt for mye styling ...

Opprinnelig lagt inn av Yrla, her.

Ikke med den reklamen men har du prøvd dr greve shampoo på apoteket? Den er mild, renser godt men jeg må ikke bruke balsam etterpå, og håret blir ikke fett, men jeg bruker den daglig fordi den er mild så det rekker ikke bli fett. Den er ofte på tilbud. Flaska er liten men veldig drøy.

Nei, har ikke prøvd det. Men jeg trenger en serie. Altså shampoo, balsam og kur. Og helst med keratin eller hveteprotein eller noe tilsvarende i. Det aller aller beste jeg noensinne har prøvd, og som jeg stort sett ender opp med å gå tilbake til er Redken Extreme shampoo og balsam, plus Redken cat proteinkur og anti-snap leave in. Beste serien jeg noensinne har prøvd! (Og jeg har prøvd mye ...)

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥