Vis enkelt innlegg
Gammel 20-08-09, 11:59   #254
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Hihi, det er der jeg går nå
Linda er det nok du tenker på. Har bare vært hos henne en gang. Klippen var ok, men hun vasket ikke håret, bare sprayet på masse vann. Så jeg kom ut med fett hår!
Har vært hos Carina, men hun er litt til og fra pga baby, og hos Jan som er sjefen. Begge de er greie, men det er liksom det siste lille som mangler. Han spør og graver om alt mellom himmel og jord, jeg sitter bare og tenker: "Det er du som er frisøren, jeg veit vel ikke om det blir best fall med kniv eller saks, og om du bør bytte blad i kniven først!"
Greit de spør og ikke bare klipper i vei, men en mellomting hadde vært fint Jada, jeg er litt kravstor

Vet du, jeg tror de stort sett klipper pensjonister . Jeg har vært innom der tre ganger (en gang for å bestille time til meg selv, en gang for å farge håret, og en gang med mamma) og har aldri sett noen kunder under seksti der, hehe.
Men, det skal hun ha, mamma har ALDRI vært så fin på håret før, og noe av det første hun gjorde var å besøke frisøren hjemme for å vise hvordan hun ville ha det framover

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥