Vis enkelt innlegg
Gammel 26-08-14, 20:28   #23836
Marella77
Seniormedlem
 
Marella77 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.119
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Hei! Har et dillema... Hva tenker dere? Jeg hadde en avtale med ei venninne fredags kveld. Ute å spise. En annen venninne er i et ferskt samlivsbrudd hvor alt har rast sammen. Hun vil ut på byen med meg for å koble av alt psykisk stress! Jeg vil stille opp og spør venninne nr 1 om å bytte kveld. Hun kan ikke og blir fornærmet over at jeg velger venninne nr 2. Jeg tenker; er ikke det viktigere å prioritere en venninne som er i krise, enn bare vanlig sosialt samvær? Er det ikke lov å avlyse i slike situasjoner? Venninne nr 1 ble spurt om å bli med ut på byen, men ville ikke... Jeg har sagt at jeg ikke vil såre venninne nr 1, men føler at jeg må stille opp for venninne nr 2... Hva tenker dere?

Marella77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å være i ketose hele tiden... Men skeier ut av og til. Har gått ned 33,2 kg på lavkarbo.