Tråd: Prøvere
Vis enkelt innlegg
Gammel 14-05-11, 11:50   #37
Bøtt
Seniormedlem
 
Bøtt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.153
Bøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressurs

Sv: Prøvere

Opprinnelig lagt inn av Lykkeønske, her.

Leit at det ikke gikk!
Skjønner det, det er jo fryktlig slitsomt og stressende, denne prøvingen som strekker seg sånn ut i tid! Ah, det hadde vært fantastisk om det bare gikk av seg selv!

Vi står i kø for IVF Det kan være veldig lang ventetid, og mye prøver og utsettelser underveis, så det kan være lurt å slenge inn en søknad hvis dere vurderer det. Lang ventetid, hos oss er det normalt 4 mnd!

Ja, det er dyrt! Legen vår regner med at vi må ut med ca 8-9000 til medisiner i første forsøk.

Uff ja herlighet urettferdig at det skal være så dyrt synes jeg.
Ja jeg får nesten ringe legen min for hun sa at det var venting til iallefall over sommeren.Vi har jo privat fertilitestklinikk også her i byen da der er det ikke så lang ventetid.Men det er de pengene da...har liksom masse å betale på hus..osv..Synes hun snakka om 24000 for et forsøk.
Men håper vi og dere får det til før det blir prøverør da

Bøtt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat