Vis enkelt innlegg
Gammel 19-09-18, 14:23   #4
AnnieColWeen
Nytt Medlem
 
AnnieColWeen sin avatar
 
Medlem siden: May 2018
Innlegg: 4
AnnieColWeen er på en erverdig vei

Sv: Ketolysediett uten laktose

Ja, jeg har jo blitt prakket på brød og alt som er hele livet

Jeg vil bare si tusen takk til dere som svarte meg her. Jeg har lest mye, men noe sier en ting, og noe sier noe annet, og så snurrer hodet og jeg blir forvirret. Jeg skal ivei og handle, men vil sette meg ned å lage en liste først så jeg vet.


Noen siste spørsmål. Jeg skjønner det handler om hvor mye man vil ned i vekt. Jeg håper at keto vil være det som gjøre det for meg da jeg har prøvd å kutte kalorier, trene til jeg spyr og alt, men vekta sitter liksom på, eller går av veldig sakte. Metabolismen er også dårlig, så spiser jeg litt mer en annen uke enn uka før, så syns det igjen. Hvor mye karbohydrater bør jeg ha som mål hver dag? 50, 30 eller 20? Noen går så langt som null, men det tror jeg blir for drastisk for meg, med tanke på ketosyken som er det neste spørsmålet mitt. Har dere opplevd ketosyken? Hvor lenge varte det?

Siste spørsmål, jeg skjønner det som at jeg burde anskaffe meg en vekt her, for å måle karbohydratene? Og så regne alt sammen for å få totale karbohydrater per måltid?

AnnieColWeen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat