Vis enkelt innlegg
Gammel 25-02-15, 19:13   #38
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Vanskelig sønn 17 mnd

Liker han å bli matet? Jeg matet min til han slutta å søle. Og jeg tror han likte oppmerksomheten. Han var veldig glad i å få små matboller med grønne erter, maiskorn eller nøtter oppi. Du er superflink, da. Jeg hadde ikke orket å lagd så mye forskjellig. Jeg hadde gitt han det han likte, eller er det kun humøret det kommer an på og ikke hva han blir gitt? Jeg leste i går at det ikke er så sunt å innta fruktjuice sammen med mat, at det bør inntaes alene, for fordøyelsens skyld. Om han får halsbrann kan det kanskje ha noe å si? Jeg betrakter problemet ditt som stort og tenker at dette må være tøft for deg. Hva med å bake noe med fullfett-mandelmel og sukrin? Det er fullt av kalorier. Pannekaker eller vafler med egg og fløte? Og gi han bare litt, ikke en stor posjon av gangen? Jeg ville prøvd distraksjonsmetoden med mating foran TV.Den metoden har jeg brukt selv. Håper du finner en løsning eller tre.

__________________
Do what you like!
Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat