Vis enkelt innlegg
Gammel 25-07-11, 23:08   #6
Tufso86
Medlem
 
Medlem siden: May 2011
Innlegg: 145
Tufso86 er på en erverdig vei

Sv: Migrene på lavkarbo/ketolyse..

Uff ja, det er forferdelig når det står på! Det er absolutt kombinasjonen smertestillende+søvn som fungerer best her. Når jeg har anfall så klarer jeg ikke å forestille meg hvordan det er å være smertefri, siden det gjør så vondt.

Sånn ellers er det jo viktig med mye og regelmessig søvn, regelmessige måltider, osv. Jeg er også veldig ømfintlig for sol/dagslys, så jeg må alltid bruke solbriller ute når jeg er i direkte sol. Da jeg var liten tålte jeg ikke cola, lakris, mint, menthol o.l. Dette har jeg vokst av meg etterhvert som jeg ble eldre.

Jeg levde på pinex forte i begynnelsen av svangerskapet (det høres ille ut, men fikk bekreftet fra flere leger at det var trygt) for jeg var så dårlig i ukesvis som jeg aldri hadde vært før. De ukene er bare svake minner for meg, siden jeg stort sett lå i senga og ble hjulpet på do Ble jo helt døsig av de tablettene. Men jammen er det godt å ENDELIG få sove etter lang tid med hodesmerter!

Tufso86 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver lavkarbo for første gang. Svar med sitat