Vis enkelt innlegg
Gammel 15-08-11, 10:50   #8
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: skal starte på introduksjonsfasen (atkins)ketolyse?

Opprinnelig lagt inn av hippocampus, her.

Tusen takk for hjelpen Nerthus
Ja jeg har Atkinson boken og har lest den ,har skrevet opp hva jeg kan spise i introduksjonsfasen og har jo gått ned 4 kg på den men syns det blir vanskelig noen ganger, det å holde seg i skinnet har vært noen tunge dager (psykisk,mye som har skjedd negativt) og det kansje gjør det vanskeligere å holde seg til kun den delen som er så streng men må vel bare ts meg selv i hornene og bite i omeletten i steden for brødskiva hehe

Skal sjekke ut mere på atkinson sidene jeg og lese litt mere, er litt å sette seg inn i har jo tatt blodprøver og slike ting før jeg begynte også da så har jo gjort noe riktig hehe

jeg er vel som en liten bie her inne nå roter meg litt bort før jeg blir kjent med sidene hehe


Dette klarer du så fint så - er det mye som forstyrrer rundt deg ellers bør du kanskje vurdere og spise litt mer liberalt lavkarbo en stund til ting roer seg? Det er veldig frustrerende om det blir for strengt og man sprekker litt og får dårlig samvittighet. Da er det kanskje bedre og spise noe som du liker a la lavkarbo - men som ikke står på induksjonslista? Bare en tanke

Viktig og være snill med deg selv og ikke stresse for mye i tøffe tider

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat