Vis enkelt innlegg
Gammel 18-10-12, 11:18   #60
VSB
Seniormedlem
 
VSB sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.160
VSB er en juvelVSB er en juvelVSB er en juvel

Sv: Treningstråden for oktober 2012

Imse: jeg kunne heller ikke løpe for et år siden. Startet med et minutt av gangen på mølle, minst 2min pause man må finne motivasjonen et sted, for meg var det en sta j... Som sa at jeg skulle klare noe jeg aldri hadde gjort. Nå kan en joggetur i maka med nogenlunde flatt terreng være ganske koselig faktisk. Tempo er vel fortsatt ikke høyt, men fra 1 min i 7-7,5km/t er jeg oppe i 35-40min i 8-8,5 (mølle), så sakte men sikkert går det framover

I dag startet jeg på siste uke av løplabbets nybegynnerprogram. Tok dag 2 med intervaller, jogging gjør jeg på dager jeg kan være ute, så får rekkefølgen være som den vil!

-40min løping: 15min (8,5km/t), 1-2-3min (11km/t), 2min (11,5km/t), 1min med økning fra 12 til 13km/t. 1min pause mellom hvert drag, 10min 8,5 km/t, litt reduksjon siste par minuttene. 3min nedtrapping. (Løp i Chicago på sånn interaktiv mølle )
-10min tøying
-25min styrke, planke, knebøy, tåhev og hamstrings. Lot armene hvile, har hatt et litt ømt håndledd (mulig hardt møte med boksesekken i forrige uke?)








__________________




Min journal
VSB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF 20-50KH Svar med sitat