Tråd: Pizzabunn
Vis enkelt innlegg
Gammel 25-01-08, 17:26   #18
nalana
Seniormedlem
 
nalana sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Arendal
Innlegg: 1.919
nalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt av

Sv: Pizzabunn

Opprinnelig lagt inn av Selma, her.

Finns det noen andre merker da? Har egentlig aldri sett etter. Det vil jo bli ganske masse karber pr. stk....

Santa Maria sine ja, men som sagt, det varierer. Jeg bruker for tiden Pataks sine, de er litt større og jeg tror de inneholder 2 karber pr stk. Det ble undersøkt og diskutert her inne for noen år siden. Skal se om jeg finner det igjen. Ellers så er det bare å sjekke de forskjellige merkene, siden det varierer ganske mye. Skal si i fra hvis jeg kommer over andre merker som er mer karbevennlige.

http://forum.lavkarbo.no/showthread....aks#post187383

Det var visst Sharwood sine som ble undersøkt den gangen. Så da kan jeg egentlig ikke gå god for Pataks sine, annet enn at jeg bruker dem ganske mye og det går bra.

__________________
:sa Nalana
Replace one worry with another, thats the secret of life

Når jeg når mitt mål, så er det ikke noe mirakel, men oppnådd med målrettet spising og mosjon. Altså min egen fortjeneste

Sist redigert av nalana : 25-01-08 kl 17:32.
nalana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen. Svar med sitat