Vis enkelt innlegg
Gammel 13-02-04, 18:39   #7
nalana
Seniormedlem
 
nalana sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Arendal
Innlegg: 1.919
nalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt av

Ikke bland!

Det er viktig at du legger de første 14 dagene til en periode uten festligheter, for i denne perioden er den aller minste utskeielse svært ødeleggende. Etterpå kan man selvfølgelig lempe litt på reglene og lære seg selv og kjenne. Hvor grensen går mener jeg, mellom å holde vekten, legge på seg, eller fortsatt ta av vekt. Hvis du vet du må på steder hvor det blir vanskelig å ikke spise feil, er det bedre du venter med introduksjonsfasen til senere. Du kan jo i denne venteperioden allikevel holde deg til prinsippene mesteparten av tiden, og kanskje psyke deg opp litt til du for alvor skal gjennomføre introduksjonsfasen. Lykke til, uansett hvordan du velger å gjøre dette.

Nalana : )


Opprinnelig lagt inn av cathrine

Takk for tips...
Jeg blir såå glad når noen tar seg bryet med å skrive litt og gi litt råd og tips..
Men hva gjør du hvis du er ute på middag(restaurant)og "må" spise det du får servert? Tar du intro.delen om igjen? Eller går du bare tilbake til vanlig kost(uten karbo.)etterpå?
Har du en dag i uka hvor du "letter" litt på grensene?
Har hørt at noen gjør det..jeg gjorde det når jeg fulgte Lindberg-dietten, funker det med Atkins?
cathrine

nalana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen. Svar med sitat