Vis enkelt innlegg
Gammel 20-04-12, 11:01   #5
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: LCHF og Trening

Som gamlebyen skriver, ikke noe problem å trene hardt. Har mye bedre utholdenhet på lavkarbo (ketogent akkurat nå), men merker at jeg ikke har så mye sprut i beina. Men som min pt pleier å si, hvor ofte har du behov for å springe 60 meteren fort som fy? Styrke er viktigst

Går også raskere opp i puls enn før, men kan ligge høyt i puls uten særlige problemer med melkesyre. De to-tre første ukene etter at jeg begynte på trening tok jeg det rolig for så å gradvis begynne å trene mer og hardere.

Sjekk treningsforumet her inne der finner du mye nyttig info. Og når det gjelder den sjokkisen ville jeg sagt nei, xylitol er vel et av de søtingsstoffene du bør holde deg unna for det påvirker blodsukkeret. Søk litt her inne og evt skaff deg relevant litteratur.

Lykke til

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat