Vis enkelt innlegg
Gammel 12-02-08, 21:41   #8
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Hvordan løser dere måltidsfordelingen i familien?

Nå er vi bare to. Lager bare en type mat. Mannen liker ikke så mye grønnsaker. Så han får potet (er nede på to små poteter nå) eller ris og litt grønnsaker til proteinkilden, jeg spiser mye grønnsaker til og ikke potet eller ris, men kanskje linser. (Har fått dilla på puy-linser). Han liker jukseris, så om jeg lager det spiser vi likt begge to.

Vi har en del gjester og da lager jeg ris, pasta eller potet i tillegg til det jeg ønsker å spise sjøl. Ofte forsvinner blomkålmosen eller jukserisen før jeg får forsynt meg.

Jeg har blir ganske flink til ovnsbakt/ovnsstekt mat - har en masse variasjoner med både fisk, kylling og kjøttretter, og da er det veldig lett med ovnsstekte poteter samtidig. Det er kjempelett - om ikke alltid så raskt !

Jeg har levd med dette kostholdet så lenge at jeg ikke tenker over det engang !

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat